شاید بتوان گفت اصلی ترین کاری که در ایام خانه تکانی انجام می شود، شستشوی فرش ها است. شستشوی موکت ها نیز به دلیل مشکل بودن انجام این کار، از اهمیت بسیار خاص و ویژه ای برخوردار است. در ادامه­ی این مقاله، قالیشویی رز شما را با مشکلات انجام این کار و راه حل آن یعنی خشکشویی آشنا خواهد نمود. 

این روزها علاوه بر خانه ها، شاهد بکار گیری انواع موکت ها در اماکن عمومی همچون رستوران ها، سینما ها، مساجد و … هستیم. شستشو و نظافت به موقع کفپوش ها برای حفظ زیبایی و سلامت آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما از یک طرف به دلیل چسبیده بودن موکتها به کف و از طرف دیگر به دلیل بالا بودن متراژ سالن­های ادارات، امکان شستشوی آنها در منزل فراهم نیست. همچنین بالا بودن متراژ موکت ها امکان انتقال آنها را به قالیشویی ها غیر ممکن می سازد. راه حل این کار، استفاده از خدمات قالیشویی رز در تهران است.

قالیشویی رز علاوه بر شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت، شستشوی انواع پرده، پتو، موکت را با کمک دستگاه های مدرن انجام داده و در مواقع لزوم از روش های ویژه ای برای شستشو استفاده می کند. یکی از این روش ها، خشکشویی می باشد که بدون انتقال فرش یا موکت، در محل انجام می شود. خشکشویی یکی از راه­های مؤثر در حفظ پاکیزگی فرش ها، موکت ها و مبلمان می باشد. از خدمات دیگر این شرکت قالیشویی می توان به خشکشویی مبلمان، رفوگری، لکه گیری، ریشه زنی و … اشاره کرد. کلیه خدمات ارائه شده در محل، در صورت قابل حمل بودن وسایل، در کارخانه نیز قابل انجام می باشند. همچنین خدمات ارائه شده با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان انجام می شوند. لازم به ذکر است که خشکشویی فرش ها در منزل و با استفاده از شامپوهای مخصوص این کار انجام می گیرد.

فرآیندهای شستشو توسط پرسنل با تجربه و توسط دستگاه های پیشرفته با توان بخار و خشکشویی بالا و کیفیتی برابر با شستشو در کارخانه انجام می گیرند. در کنار موارد اشاره شده، خشکشویی مبل و خوشخواب نیز در محل انجام می شود.

قالیشویی رز متخصص در شستشوی انواع فرش های ابریشمی، دستباف، ماشینی، موکت، پتو، روفرشی، مبلمان و خشکشویی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تعرفه خدمات ارائه شده توسط این شرکت، از طریق وبسایت، به بخش “تعرفه ها” مراجعه فرمایید.