قالیشویی در غرب تهران

Previous slide
Next slide

شستشوی انواع فرش در محدوده غرب تهران

شما میتوانید تمامی خدمات فرش شامل شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی و انواع خدمات مانند رفوکاری، ریشه کشی، شیرازه دوزی و… را با خیالی آسوده به قالیشویی رز بسپارید.
قالیشویی رز با سابقه ای نزدیک به نیم قرن با استفاده از نیروهای حرفه ای می تواند هر آنچه که شما برای خدمات فرشتان نیاز دارید را برطرف نماید.

تماس شبانه روزی

تضمین کیفیت

قیمت مناسب

تحویل فوری

بهترین شستشو
انواع فرش دستبافت و ماشینی

تعداد پرسنل
مشترکین غرب تهران
تعداد مشترکین

دقت در شستشو

قالیشویی رز در محدوده غرب تهران با دستگاه های پیشرفته و به روز، با دقتی فراوان به شستشوی فرش گرانبها و ارزشمند شما میپردازد.
فرش ها در دستگاه ها بصورت کامل گذاشته میشود و فرش پس از عبور از تیغه ی ورودی خیس میشود و بعد از آن با مایع های خارجی کف میخورند و فرچه های اتوماتیک روی فرش ها کشیده میشوند، پس از آن با فشار آب روی فرش، باعث میشود فرش ها تمام مواد به جا مانده را پاک کند. پس از آن با گرما و اتو ، کل فرش خشک میشود.
دقت شستشو با دستگاه های پیشرفته باعث میشود تا مشتریان ما از روند شستشوی قالیشویی رز ، رضایت داشته باشند.

شستشو با دستگاه
ریشه بافی و شیرازه
مبلشویی در منزل

شستشوی انواع موکت در محدوده غرب تهران

شما میتوانید تمامی خدمات موکت شامل شستشوی انواع موکت های معمولی و پالاز و فانتزی و… را با خیالی آسوده به قالیشویی رز بسپارید.
قالیشویی رز با سابقه ای نزدیک به نیم قرن با استفاده از نیروهای حرفه ای می تواند هر آنچه که شما برای خدمات موکت نیاز دارید را برطرف نماید.

فرش ماشینی

انواع فرش
تومان 10000 از متری
  • شستشو با مواد ضدعفونی
  • اتو و کاور پلاستیکی
  • خاکروبی و نظافت
اعلاشویی

فرش دستبافت

انواع فرش
تومان 15000 از متری
  • شستشو با مواد ضدعفونی
  • اتو و کاور پلاستیکی
  • خاکروبی و نظافت
اعلاشویی

شستشوی مبل

انواع مبلمان
تومان 60000 از دستی
  • شستشو با مواد ضدعفونی
  • پاکسازی و لکه برداری
  • خشکشویی در محل
اعلاشویی

مرمت و بازسازی
انواع فرش دستبافت و ماشینی

فرصت باقیمانده برای تخفیف 20 درصدی با سفارش آنلاین

ساعت
دقیقه
ثانیه

بهترین قالیشویی در غرب تهران

با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران

شعبات دیگر : تلفن قالیشویی

قالیشویی رز در غرب تهران

قالیشویی در غرب تهران خدمات نظافتی را به مشتریان خود در مناطقی نظیر اکباتان، پونک، شهران به افرادی که به خدمات قالیشویی نیاز دارند ارائه می‌دهد.

شستشوی فرش ها و موکت ها دغدغه اصلی بانوان در نزدیکی ایام عید می باشد. با توجه به در پیش بود عید نوروز و داغ بودن بازار خانه تکانی، نکاتی را در این مطلب جمع آوری نموده ایم که جهت شستشوی انواع فرش و موکت مهم و مفید به نظر می رسند.

قالیشویی رز دارای خدمات آنلاین قالیشویی نیز هست. کافی است اگر در مناطق غربی تهران به دنبال قالیشویی آنلاین هستید از رزرو آنلاین ما استفاده کنید.

بسیاری از ما هنوز دوران کودکیمان را به خوبی به یاد می آوریم. در آن دوران، در اواخر اسفند هر سال هنوز هم سرمای یخبندان زمستان سر انگشتانمان را سوزن سوزن می‌کرد، اما با ذوق و شوق فراوان برای آب ‌بازی پاچه های شلوارمان را بالا می‌زدیم و با کاسه، قالی خیس پهن شده در کف حیاط را می شستیم. آن روزها، قالی های پهن شده در پشت بام ها، خبر از رسیدن فصل بهار می داد اما امروز با کوچک شدن فضای خانه ها، کمتر با چنین صحنه های جذابی مواجه می شویم.

روش های شستشوی سنتی علیرغم داشتن جذابیت های خاص خود، مشکلات زیادی نیز به همراه داشتند. از جمله این مشکلات می توان به مصرف بالای آب، پارگی فرش و در رفتگی ریشه ها اشاره کرد که در طی مراحل شستشوی فرش رخ می دادند. بنابراین برای جلوگیری از مشکلاتی از این دست، باید با اصول صحیح شستشوی فرش آشنایی داشته باشید. قالیشویی رز در غرب تهران در ادامه شما را با بعضی از این موارد آشنا خواهد نمود.

 

در شستشوی فرش به صورت سنتی، نکات زیر را رعایت نمایید:

 

–         در هنگام شستشوی فرش، آن را روی سطح هموار زمین قرار دهید. بهتر است زمین دارای کف سخت، سیمانی یا موزاییک باشد. اگر زمین دارای کمی شیب باشد، هنگام شستشو، جداسازی آب و کف از فرش بسیار ساده تر خواهد بود.

 

–         از جریان آب با حرارت معمولی استفاده شود.

 

–         به دلیل اینکه مواد پلاستیکی، گره ها و تار و پود فرش های ماشینی را تشکیل می دهند، در صورت استفاده از آب داغ برای شستشوی این نوع فرش ها، پس از شستشو، نرمی و لطافت خود را از دست می دهند. آب داغ همچنین موجب رنگ دادن فرش های دستباف می شود.

 

–         به هیچ وجه از شوینده های اسیدی و قلیایی برای از بین بردن لکه ها از روی سطح فرش استفاده نشود.

 

–         از ریختن آب زیاد روی فرش و غرق کردن آن در آب بپرهیزید. این کار می تواند موجب رنگ باختن فرش شده و رنگ قسمت های تیره تر را در قسمت های روشن تر ادغام کند.

نکات دیگری که می‌توان در هنگام شستشوی فرش توجه داشت

 

–         در صورتیکه متوجه رنگ دادن فرش شدید، پس از شستشو، هرگز آن را به صورت لول شده در نیاورید. زیرا به دلیل حیس بودن فرش، رنگ های بخش های مختلف آن در هم ادغام می شوند و نمای زشتی به فرش می دهند.

 

–         پس از شستشوی فرش آن را کاملاً آبگیری نموده و با پارو به آرامی آب را از پرزهای آن خارج کنید.  

 

–         پس از آبگیری فرش و از بین رفتن بخش اعظم آب فرش، فرش نیمه مرطوب را از پشت، در سایه پهن کنید تا در معرض هوا قرار گرفته و خشک شود.

 

–         هرگز فرش ها را در معرض نور مستقیم خورشید پهن نکنید. نور خورشید خیلی سریع فرش را دچار رنگ پریدگی می کند.

 

–         پس از اتمام مراحل خشک شدن فرش، با یک جاروی یا برس، آن را به سمت خواب فرش جارو یا برس بزنید تا طرح ها و نقوش فرش با قرارگیری در جای خود، زیبایی مثال زدنی فرش را به آن بازگردانند.

 

–          برای خشک کردن فرش، هیچگاه از وسایل حرارتی با حرارت بالا، مانند بخاری استفاده نکنید. زیرا این کار موجب خوابیدن پرز های فرش شده و در بعضی نقاط، سطح آن را نا هموار می کند.