قالیشویی رزر در نارمک آماده ارائه انواع خدمات با مشتریان عزیز تهرانی است.

اگر به دنبال خدمات قالیشویی در نارمک هستید. با قالیشویی رز تماس بگیرید.

قالیشویی در نارمک

 در صورتی که به دنبال قالیشویی در مجیدیه یا قالیشویی در وحیدیه هستید می توانید با قالیشویی رز تماس حاصل کنید .نارمک یکی از محله های منطقه 8 تهران است و نزدیک به مناطقی مثل وحیدیه و مجیدیه است. میدان هفت حوض یکی از معروف ترین میادین منطقه نارمک می باشد.

اهمیت مصرف درست آب

کاهش بارندگی در اکثر نقاط کشور سبب کاهش میزان آب در سدها و سفره‌های آب زیرزمینی شده است و با مصرف بی‌رویه‌ی آب شاهد کاهش بیشتر منابع آبی کشور هستیم. قالیشویی رز مرکز تخصصی شستشوی انواع فرش، موکت و مبلمان با سابقه‌ای درخشان در این صنعت با ارائه‌ی روش‌هایی منحصر به فرد می‌کوشد تا به مدیریت مصرف آب کمک کند. برای درک بهتر این موضوع تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

افزایش جمعیت از یک سو و عدم مدیریت مصرف آب از سوی دیگر دو عامل مهم در کاهش منابع آبی کشور و ایجاد بحران بی‌آبی هستند. متأسفانه شست و شو در منزل در ایام خانه‌تکانی به جای اینکه یک نقطه‌ی درخشان در فرهنگ مصرف ما باشد، تبدیل به معضلی شده که می‌توان گفت یکی از بارزترین جلوه‌های مصرف بی‌رویه آب است.
شستشوی فرش تقریباً سالی یک بار و در نزدیکی ایام عید انجام می‌شود اما به علت مصرف بی‌اندازه‌ی آب در حین عمل شست و شو به معضلی بزرگ برای کشور مبدل شده است. مشکلی که می‌تواند در صورت مدیریت صحیح به راحتی حل شود اما به دلیل سوء مدیریت در این زمینه هر ساله شاهد وضعیت بدتری هستیم.

منظور از مدیریت در اینجا مدیریت تک تک آحاد ملت است که به جای مصرف بهینه‌ی آب، از مدیریت آن آگاهی کافی ندارند. باید تلاش کنیم تا شیرینی خانه‌تکانی تبدیل به تلخی بحران بی‌آبی نشود. بنابراین بهترین راهکار برای شستشوی فرش با کمترین آب، سپردن آن به قالی شویی های مکانیزه‌ای است که مجهز به سیستم تصفیه‌ی فاضلاب باشند تا آب مصرفی دوباره به چرخه‌ی طبیعی بازگردد. 

در همین راستا، شرکت قالیشویی رز در شهید چوب تراش تهران با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در این زمینه، مفتخر است تا به شهروندان عزیز تهرانی خدمت‌رسانی کند. سرمایه‌ی ما، اعتماد شماست!