سرویس شست و شوی مبلمان علاوه بر پاکیزگی به طراوت و زیبایی سرویس مبلمان کمک کرده و ضمن حفظ کیفیت مبلمان گرد و غبار آلرژی زا را از روی آن کاهش می‌دهد.

در خشکشویی مبلمان با استفاده از مواد شوینده‌‌ در تار و پود مبلمان حباب‌های کوچک و بزرگی ایجاد می‌شود و این حباب‌ها در هنگام خارج شدن توسط جارو برقی در مسیر خود کثیفی‌ها را به دام انداخته و خارج می‌کنند. این یک روش ساده و سالم برای شست و شوی مبلمان به حساب می‌آید.

بعد از پایان پروسه شما شاهد خواهید بود که رنگ و الگوی مبلمان دوباره به حالت اولیه خود بازگشته است. چرا که کثیفی و گرد وغبار می‌تواند نقش و نگار مبلمان شما را پنهان کند. بعضی افراد در اینگونه مواقع این مشکلات را با استفاده یک پارچه می‌پوشانند، در حالی که تنها چیزی که به آن نیاز دارند یک سرویس شست و شوی مبلمان حرفه‌ای است.

جالب است بدانید که استفاده از سرویس شست و شوی مبلمان حتی می‌تواند باعث بهبود هوای خانه شما گردد، چرا که با حذف گرد و غبار آلرژی زا از روی مبلمان شما احتمال آلوده شدن هوای خانه در اثر نشست و برخواست‌های متعدد از مبلمان را کاهش می‌یابد. تنها کافی است که با ما تماس بگیرید، سپس کارکنان ما در محل حاضر شده و ضمن بررسی مبلمان، بهترین گزینه را برای شست و شوی آن انتخاب می‌کنند.

وقتی شما تصمیم به استفاده از یک سرویس حرفه‌ای شست و شوی مبلمان می‌گیرید، شاید استفاده از مواد شوینده نظیر صابون و شامپوهای شیمایی شما را نگران کند و نگران اثرات زیانبار آن‌ها روی کودکان و حیوانات خانگی خود باشید.

اما با استفاده از سرویس شست شوی مبلمان در قالیشویی رز، شما نیازی به نگرانی در این مورد نخواهید داشت چرا که ما از با کیفیت‌ترین مواد شوینده که اثرات زیانباری ندارند استفاده می‌کنیم و به کارکنانمان آموخته‌ایم که آخرین قطره مواد شوینده را از تار و پود مبلمان خارج کنند.

حتی لوازم چرم نیز نیاز به شست و شو دارند. چرا که مبلمان چرم نیز مانند مبلمان پارچه‌ای کثیفی‌ها را به خود جذب می‌کنند، اما چرم در معرض خطر کاهش رطوبت و انعطاف پذیری نیز هست.

استفاده از مواد شوینده فوری و واکس‌‌های موجود در بازار می‌تواند آسودگی موقتی را برای شما فراهم آورد، اما این مواد می‌تواند آسیب‌های جدی‌ای را در طول زمان به مبلمان چرم وارد نماید.

شست شوی چرم نیاز به لوازم بخصوص دارد که ضمن شست و شوی سطحی آن به اندازه کافی و لازم به چرم رطوبت اضافه کند. بنابریان قبل از اینکه به فکر خرید مبلمان جدیدی بیوفتید بهتر است یک بار به خدمات ما فکر کنید.