فرش‌ها مانند یک فیلتر هوا هستند، آنها غبار را در خود گیر انداخته و مانع رسیدن آنها به سیستم تنفسی ما می‌شوند. اما برای حفظ کیفیت فرش‌ها باید به شست و شوی مستمر آنها توجه نمود. استفاده از سرویسی قالیشویی ها ارائه می‌دهند بهترین گزینه‌ای است که می‌توان به حفظ زیبایی و پاکیزگی  فرش مطمئن بود.


استفاده از سرویس قالیشویی‌ها برای بهبود کیفیت و ظاهر فرش 

قالیشویی و اهمیت آن در حفظ پاکیزگی فرش  و محیط خانه

زمانی که شما فرشی را برای خانه خود خریداری می‌کنید، احتمالا وقت زیادی را برای انتخاب آن صرف نموده‌اید، تا اینکه بتوانید الگو و رنگ متناسبی را انتخاب کنید. انتخاب یک سرویس قالیشویی مناسب نیز باید به همان اندازه خرید فرش اهمیت داشته باشد. چرا که حفظ زیبایی و پاکیزگی فرش یکی از مهمترین نکاتی است که باید در شست و شوی فرش به آن توجه داشت. هر فرشی به دلیل شرایط مختلف استفاده از آن نیازمند توجه بخصوصی در هنگام شست و شوی آن است. هنگامی که می‌خواهید یک قالی شویی مناسب را انتخاب کنید، توجه به این نکته که کارکنان آن چطور با فرش رفتار می‌کنند می‌تواند اهمیت بخصوصی داشته باشد.

متخصصان قابل اعتماد ما در قالیشویی رز تقریبا هر نوع فرشی را تمیز کرده و آن را به زیبایی اولیه خود باز می‌گردانند. ما به شما تضمین می‌دهیم که فرش توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ای ابتدا مورد بررسی قرار گرفته و سپس مناسب‌ترین روش از نظر حفظ کیفیت و سرعت برای اجرای عملیات شست و شو انتخاب می‌شود. فارغ از این که شما چه فرشی در اختیار دارید، می‌توانید از مشاوره متخصصان ما بهره برده و در صورت لزوم این کار را به ما بسپارید.

ما در قالیشویی رز تنها به شست و شو و پاکیزگی فرش اهمیت نمی‌دهیم، ما به آن زندگی جدیدی می‌دهیم. چرا که ما معتقدیم یک قالی علاوه بر حس زیبایی و بهبود دکور خانه، مانند یک فیلتر هوا نیز عمل می‌کند که می‌تواند با گیر انداختن غبار و ذرات کوچک در تار و پود خود مانع از رسیدن آنها به سیستم تنفسی ما شود. بنابراین یک شست و شوی عمیق برای خارج کردن این ذرات گیر افتاده در تار و پود فرش ضروری است. چرا که زمانی یک فرش می‌تواند از این جهت خوب عمل کند که کاملا تمیز و پاکیزه باشد. قالیشویی رز واقع در محدوده شمال تهران ، غرب تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران بهترین گزینه‌ای است که شما می‌توانید در تمیزی فرشهای خود به آن اعتماد کنید.