شستشوی فرش عمدتاً کاری بسیار طاقت‌فرسا و خسته‌کننده است. بیشتر فرش‌ها پس از خیس شدن به قدری سنگین می‌شوند که آویز کردنشان را پس از شستن بسیار مشکل می‌کند. در این‌گونه مواقع بهترین راهکار سپردن آن‌ها به یک شرکت حرفه ای است تا به راحتی این مشکل برطرف شود.

موکت‌ها و فرش‌ها رایج ترین کف‌پوش‌های منازل ایرانی هستند. این کف‌پوش‌ها در انواع و رنگ‌های مختلفی در بازار ارائه می‌شوند. بعضی از این کف‌پوش‌ها به کف اتاق می‌چسبند و قابل جابجایی نیستند، در مقابل، بعضی دیگر به کف نمی‌چسبند و فقط در کف اتاق پهن می‌شوند. موکت‌های چسبیده به کف به دلیل اینکه قابل جدا شدن نیستند، باید در همان محل شسته شوند. برای شستشوی اینگونه کف‌پوش‌ها باید از دستگاه‌های مناسب استفاده کرد. انجام این کار به راحتی توسط ما به وسیله‌یدستگاه مناسب این کار انجام می‌شود.
کارخانه رز یک قالیشویی در طرشت است که شستشوی انواع فرش، موکت و مبلمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با به‌روزترین امکانات انجام می‌دهد. این شرکت با سابقه‌ای درخشان در صنعت قالی شویی کشور، خدمات باکیفیتی به شما شهروندان تهرانی عرضه می‌کند. تخصص ما شستشوی انواع موکت، فرش و مبلمان با بهترین کیفیت و با نازل‌ترین قیمت است. حتی اگر موکت شما قابل جدا شدن از کف اتاق نباشد اصلاً نگران نباشید، زیرا در این صورت شستشوی فرش در منزل با دستگاه انجام می‌دهیم.
قالیشویی رز همواره برای کسب رضایت مشتری گام برداشته و با بالاترین کیفیت، حس خوب لطافت و پاکیزگی را به شما هدیه می‌دهد. به همین دلیل مشتریان ما در طرشت همواره فرش‌های خود را جهت شستشو به ما می‌سپرند و از خدمات ما رضایت بالایی دارند. پس اگر در جستجوی راهی برای شستشوی فرش‌های زیبای منزل خود هستید، به بخش سفارش آنلاین سایت مراجعه کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید و با کارشناسان ما مشورت کنید.