قالیشویی رز در الهیه یکی از قالیشویی‌های مدرن در این محدوده است. سرویس‌های مبل شویی و موکت شویی از دیگر سرویس‌هایی است که در قالیشویی ما ارائه می‌گردد. ما در ارائه خدمات خود اصل مشتری مداری را رعایت می‌کنیم و همواره سعی می‌کنیم در کنار ارائه خدمات با کیفیت  قیمت مناسبی را نیز ارائه دهیم.

سرویس قالیشویی رز در نزدیکی الهیه

یکی از بهترین شرکت‌هایی که در الهیه با استفاده از تجهیزات مناسب به صورت ایمن و بهداشتی خدمات قالیشویی را ارائه می‌دهد، قالیشویی رز است. قالیشویی رز در الهیه مدت‌ها است که در حال ارائه سرویس‌های مختلف به مانند مبل شویی، موکت شویی و قالیشویی به مشتریان خانگی و تجاری است. نزدیکی محل کارخانه قالیشویی رز به الهیه یک مزیت برای ساکنین این منطقه است تا بتوانند در سریع‌ترین حالت ممکن از خدمات گسترده ما استفاده کنند.

اگر در خانه خود از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید از خرابکاری آن‌ها در امان نیستید، بوی بد ناشی از ادرار حیوانات می‌تواند باعث ایجاد آلرژی شده و موجبات رشد باکتری‌های مضر را فراهم کند. گذشته از این، با خشک شدن ادرار سگ یا گربه، کریستال‌های آن‌ها به فرش یا موکت چسبیده و به همین راحتی‌ها با استفاده از شست و شوی خانگی جدا نمی‌شوند. گاهی بوی بد ناش از این موارد آنقدر زننده است که حتی با شست و شوی خانگی نیز از بین نمی‌روند و نیازمند شست و شو با دستگاه‌ها پیشرفته هستند. گاهی نیز ممکن است که محل ادرار حیوان به دلیل بی رنگ و بی بو بودن قابل تشخیص نباشد. متخصصان با استفاده از نور ماورا بنفش محل ادرار حیوان را پیدا کرده و ان را با استفاده از بهترین تجهیزات شست و شو تمیز و پاکیزه می‌کنند.