قالیشویی رز: بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک فرش زیبا و تازه بیفتد، ریختن ناگهانی ماده‌ای رنگی مانند چای یا قهوه بر روی آن است. پاک کردن این اثرات از روی آن، به نوع لکه و جنس و بافت آن بستگی دارد. بنابراین با توجه به نوع فرش و جنس مواد بکار رفته در آن، برای شستشو و از بین بردن لکه ها از روش‌های مختلفی مانند بخارشویی، خشک شویی و شستشو با آب داغ استفاده می‌شود.
از بین بردن لکه روغن و چربی، کار ساده‌ای نیست و در صورت انجام این کار به صورت مبتدیانه میزان آسیب‌دیدگی قالی بیشتر می‌شود و امکان دارد آثار دیگری مانند رنگ‌پریدگی، پارگی و پوسیدگی در فرش رخ دهند.
اساسی‌ترین نکته‌ای که برای از بین بردن اثرات لک از روی فرش باید به آن دقت شود، آگاهی از نوع لکه است. برای مثال پاک کردن لکه ایجادشده توسط خون با لکه‌ای از جنس بستنی متفاوت است. بنابراین برای از بین بردن لکه فرش، باید نوع ماده تشکیل‌دهنده آن را بدانیم تا شوینده مناسبی را برای رفع اثر آن انتخاب کنیم.
شرکت قالیشویی رز در کوهسار، با در اختیار داشتن استادکارانی ماهر، توانایی از بین بردن انواع لکه‌ها را از روی انواع فرش دارد. استادکاران مجرب این شرکت مواد شوینده مناسبی را برای از بین بردن انواع لکه‌ها برمی‌گزینند. برای مثال مواد شوینده مناسب جهت از بین بردن لکه قهوه و چای با لکه‌های جوهر متفاوتند. انتخاب نادرست یک شوینده منجر به بدتر شدن اثر لکه شده و ممکن است به فرش آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد کند. به همین دلیل، انتخاب یک شوینده مناسب حساسیت بسیار بالایی را می‌طلبد و نیاز به تخصص بالایی دارد.
شما می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین خدمات قالیشویی از طریق سایت، برای شستشوی انواع فرش و از بین بردن لکه‌های موجود در سطح آن اقدام نمایید. برای این کار کافیست در هر ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته به وب‌سایت ما مراجعه کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید. ما علاوه بر خدمات مربوط به شستشوی فرش، خدمات دیگری همچون رفوکاری، ترمیم ریشه و شیرازه را نیز انجام می‌دهیم.