از بين بردن بوي حيوان خانگی از فرش، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که معمولاً بانوان خانه‌دار با آن مواجه‌اند. روش‌هایی برای از بین بردن این بوها وجود دارند. قالی شویی رز در ایوانک قصد دارد در این مقاله پیشنهادهایی را برای این منظور به شما دهد، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قالیشویی در ایوانک

ایوانک در منطقه 2 تهران قرار دارد. از نظر جغراافیایی قالیشویی رز در نزدیکی شهرک قدس، شهرک فجر و شهرک ژاندارمری قرار دارد. در صورت نیاز به قالیشویی در یکی از این مناطق می توانید با قالیشویی رز تماس بگیرید. کارکنان ما در کمترین زمان ممک با شما تماس گرفته و مشکل شما را برطرف خواهند نمود.

بیشتر اوقات بوهای آزاردهنده‌ی حیوانات خانگی به دلیل ادرار آن‌هاست اما در بعضی مواقع نیز بوی بدن این حیوانات آزاردهنده است. همچنین ممکن است حیوانات خانگی بر روی قسمتی از فرش ادرار کنند و از بین بردن اثرات و بوی بد آن می‌تواند بسیار مشمئزکننده باشد. برای از بین بردن این بو از فرش ماشینی، چندین روش وجود دارد. شاید تنها راه و البته اولین راهی که به ذهن همه‌ی ما خطور می‌کند استفاده از یک شوینده‌ی آنزیمی از بین برنده‌ی بوی حیوانات باشد. بنابراین پس از تهیه‌ی این مواد شوینده می‌توانید مقداری از آن را روی قسمت آلوده ریخته و سپس روی آن را با دستمال بپوشانید تا به آرامی خشک شود. کمی صبر کنید تا مواد شوینده به طور کامل در فرش فرو روند. پس از چند دقیقه نتیجه‌ی بهتری را مشاهده خواهید کرد.

اگر در منزل گربه خانگی داشته باشید و قسمتی از فرشتان آلوده به ادرار گربه شده، باید گفت خلاص شدن از شر بوی بد آن بسیار مشکل است. ابتدا بررسی کنید که ادرار به عمق فرش رسیده یا خیر. زیرا در صورتی که به عمق فرش رسیده باشد، دوباره آن محل را کثیف خواهد کرد.
بوی بد در محل زندگی می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد و زندگی کردن را به طور کلی مختل کند، بنابراین باید برای این مشکل چاره‌ای اندیشید. پاشیدن جوش شیرین در محلی که حیوانات خانگی در آن استراحت می‌کنند می‌تواند در بهتر کردن کیفیت هوای خانه مؤثر باشد. به هر حال بهتر است در صورتی که در خانه از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید به شستشوی فرش خود بیشتر اهمیت دهید و این کار را در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری انجام دهید.

برای شستشوی فرش ماشینی، توصیه می‌کنیم فرش خود را به یک کارخانه قالیشویی بسپارید که از روش شستشو با آب گرم و دستگاه‌های مکانیزه استفاده می‌کند. زیرا تنها شستشو به این روش می‌تواند بوی حیوانات و تمام آلودگی‌های ناشی از آن‌ها را بطور کامل از فرش بزداید. همچنین برای ازبین بردن لکه های وابسته به حیوانات خانگی از روی فرش، شستن فرش با آب گرم باز هم می‌تواند بهترین راه باشد. توجه داشته باشید که باید بلافاصله پس از کثیف شدن فرش ماشینی آن را تمیز کنید، در غیر این صورت لکه به ثبات می‌رسد و پاک کردن آن مشکل می‌شود. همچنین با به ثبات رسیدن لکه، بوی نامطلوبی نیز روی فرش باقی می‌ماند که تا مدت‌ها می‌تواند از آن برطرف نشود.
اگر برای از بین بردن بو و لکه‌های ناشی از حیوانات خانگی از روی فرش ماشینی خود به دنبال راه حل مناسبی هستید، کافیست با قالیشویی رز در ایوانک تماس بگیرید. ما از روش‌های منحصر به فردی برای شستشوی لوازم گستردنی شما استفاده می‌کنیم تا اثری از لکه‌ها و بوهای نامطلوب روی آن باقی نماند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.