بر اساسی رسمی دیرینه، هر ساله ایرانیان فرش‌های منازلشان را در اواخر اسفند ماه می‌شویند. ذکر این نکته ضروری است که مدیریت مصرف آب بر عهده تک تک مردم بوده و باید در هنگام شستشوی فرش، ماشین و بطور کلی در هنگام استفاده از آب شرب به آن دقت کنند و از اتلاف آن جلوگیری نمایند. از این رو، توصیه می‌شود برای کاهش میزان الگوی مصرف آب و جلوگیری از هدر رفتن این نعمت الهی، شستشوی فرش را به قالیشویی های مجهز به سیستم‌های روز دنیا بسپرید تا کشورمان از بحران کم‌آبی به سلامت عبور کند.
بدون آب ادامه حیات بر روی زمین برای بشر و سایر موجودات زنده امکان‌پذیر نخواهد بود. در چند سال گذشته با بیشتر شدن میانگین دمای هوا، کره زمین شاهد تابستان‌های گرم‌تر و طولانی‌تری بوده است. کشور ما در منطقه خشک جهان قرار گرفته و با فرا رسیدن فصل تابستان، بسیاری از مناطق کشور با کمبود آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند. نمونه‌های بسیاری را در کشور می‌توان نام برد که در نهایت منجر به جیره‌بندی آب شده‌اند.
ایران در چند سال گذشته علاوه بر گرم‌تر شدن دارای میانگین بارش باران و برف کمتری نیز بوده است. این کمبود منابع آبی به حدی بوده که در ابتدای ماه‌های گرم سال، بیشتر سدها در مرز بحران قرار گرفته‌اند. این کمبود منابع آب نیازمند مدیریت مصرف آب است. در گذشته بیشتر مردم تمایل به شستن فرشها در حیاط منزلشان داشتند اما امروزه به دلیل بحران آب، ناچار به استفاده از روش‌های نوینی برای شست و شو هستند. یکی از این روش‌ها، کمک گرفتن از مراکزمجهز به سیستم‌های مدرن صنعتی است. چرا که شستن انواع فرش، موکت و مبلمان در خانه عملی است که مصرف بی‌رویه‌ی آب را به همراه دارد و باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب می‌شود.
بنابراین توصیه می‌شود برای این کار از قالیشوییهای مجاز استفاده شود. در همین راستا قالیشویی رز در سعادت آباد، مجهز به انواع ماشین‌آلات مدرن شستشو با بکارگیری سیستم‌های بهینه آبی و تصفیه‌خانه، در خدمت همشهریان عزیز می‌باشد.