آپارتمان‌نشینی در تهران روز به روز در حال گسترش است و به دلیل فضای کوچک خانه، امکان شستشوی فرش در منازل وجود ندارد. بنابراین سپردن فرش‌ها به یک شرکت معتبر می‌تواند علاوه بر حل کردن این مشکل، از هزینه‌های این کار نیز بکاهد. اما سؤال اینجاست که چگونه یک قالیشویی معتبر پیدا کنیم؟

قالیشویی در شهر آرا

قالیشویی شهر آرا در منطقه 2 تهران قرار دارد. از نظر جغرافیایی محله شهر آرا در نزدیکی جنت آباد و سعادت آباد قرار دارد. در صورت نیاز  به قالیشویی می توانید با قالیشویی رز در شهر آرا تماس حاصل فرمایید

به طور کلی می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های دولت، تأمین نیاز به مسکن برای افراد جامعه است. افزایش جمعیت خصوصاً در تهران، رفته‌رفته به آپارتمان‌های کوچک اضافه کرده و دیگر خبری از خانه‌های ویلایی نیست. آپارتمان‌ها هرگز به اندازه‌ی خانه‌های قدیمی و ویلایی نیستند و در بیشتر آن‌ها فضای کافی برای شستشو وجود ندارد.
با کوچک شدن پیوسته‌ی خانه‌ها و نبود فضای کافی برای شست و شو، به تدریج مراکز شستشو گسترش یافتند تا نیاز جامعه را برطرف سازند. در این میان پیدا کردن یک مرکز معتبر و باسابقه شاید کمی مشکل به نظر برسد. حتماً تاکنون بارها تبلیغات قالی شویی های مختلف را در سطح شهر دیده‌اید؛ اعتماد کردن به چنین مراکزی کار ساده‌ای نیست، زیرا شما باید فرش‌های خود را به آن‌ها بسپارید. به یاد داشته باشید که در صورت دیدن این‌گونه تبلیغ‌ها حتماً به شماره و آدرس درج‌شده روی آن توجه کنید. دقت کنید که در هنگام تحویل فرش، خودروی مربوطه برای حمل و نقل، دارای برچسب همان شرکت، شماره تماس و… باشد؛ همچنین گرفتن فاکتور معتبر در هنگام تحویل فرش توصیه می‌شود.
با توجه به موارد گفته‌شده، انتخاب یک شرکت معتبر، عملی بسیار مشکل است و بنابراین توصیه می‌کنیم نظافت فرشهای خود را به قالیشویی معتبر رز در شهرآرا بسپارید. شرکت رز در شهرآرا مفتخر است تا با داشتن بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های این صنعت در تهران بزرگ به شما عزیزان خدمت‌رسانی نماید. رز مرکز تخصصی شستن انواع فرش با سابقه‌ای درخشان در این صنعت کشور است. کیفیت خدمات ارائه‌شده نیز از نکاتی است که به آن توجه کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات بهتری به همشهریان گرامی ارائه نماییم.