آثار زیان‌بار گرد و غبار با گذشت زمان می‌تواند تأثیرات مخربی روی فرش‌ها ایجاد کند. این تأثیرات به مرور موجب خوردگی و پوسیدگی فرش شده و موجب خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شوند. شستشو و رسیدگی مرتب به فرش‌ها می‌تواند موجب کاهش این صدمات شود. قالیشویی رز در دربند مجری طرح های شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی، موکت و مبل می باشد.

شستشوی فرش‌های دستباف قدیمی و ارزشمند

شستشوی مداوم فرش، به ویژه فرش‌های ارزشمند دستباف به هیچ وجه عمل صحیحی نیست. قالیشویی های متعددی در تهران فعالیت می‌کنند اما انتخاب اینکه فرش‌های ارزشمندمان را برای شستشو به کدام قالیشویی بسپارید تا در حین مراحل شستشو دچار آسیب نشوند دشوار است. در زندگی آپارتمان‌نشینی امروز، فضای شستشو برای فرش‌ها در دسترس نمی باشد. همچنین مردم به دلیل مشغله زیاد از صرف زمان برای شستن فرش ها ناتوانند. همشهریان گرامی می توانند جهت شستشوی فرش های خود از خدمات قالیشویی رز در سراسر تهران بزرگ و کرج بهره مند شوند.

شرکت قالیشویی رز فعالیت خود را از سال 1370 با همکاری تیمی مجرب و کارآزموده به صورت کاملاً تخصصی آغاز نمود. قالیشویی رز در دربند، بعنوان معتبرترین و با سابقه ترین شرکت فعال در صنعت قالیشویی پاکیزگی فرش های نفیس منزلتان را تضمین می کند. در حال حاضر این شرکت با به کارگیری مدرن ترین دستگاه های شستشوی اتوماتیک فرش توانسته است قسمت اعظم نیازهای صنعتی شستشوی فرش داخل تهران را تأمین کند. اگر فرش های نفیس و گران قیمت دارید که نیاز به شستشو دارند، حتماً آنها را به ما بسپارید.