قالیشویی رز در ولنجک یکی از قالیشویی‌هایی به حساب می‌آید که با استفاده از روش HWE اقدام به تمیز کردن و پاکیزه‌سازی مبل و موکت می‌کند. آب داغ به خودی خود حلال قوی‌ای به حساب می‌آید و می‌تواند بسیاری از کثیفی‌ها و موجودات ریزی که در مبل یا موکت زندگی می‌کنند را بکشد. بسیاری از موجودات نظیر هیره‌ها و سوسک‌های فرش و موکت تنها با استفاده از این روش قابل کشتن و نابودی هستند.

علاوه بر این برای مقابله با رشد بیش از حد قارچ یا باکتری در موکت یا مبل که عامل اصلی بوی بد هستند نیز می‌توان از روش استخراج حلال استفاده کرد.

شستن در روش HWE یک سری شرایط دارد، برای موکت‌های مصنوعی از یک ماده شوینده قلیایی و برای موکت‌های پشمی از یک ماده شوینده اسیدی استفاده می‌شود. حتی در مواردی از ترکیب این دو نیز استفاده می‌شود که بستگی به تجربه و کارآزمودگی متخصصین این امر دارد. در بعضی از موارد با استفاده از برس‌های اوتوماتیک نیز جهت تمیزی بیشتر به تمیز کردن سطح موکت یا مبلمان می‌پردازند.

مرحله آخر مرحله مکش است، که در این مرحله با استفاده از وکیوم‌های قوی آبی که به سطوح زیرین نفوذ کرده را جم آوری می‌کنند. این آب اکنون حاوی مقدار زیادی کثیفی حل شده در خود است. بعد از پایان عملیات تقریبا بعد از یک شبانه روز موکت یا مبل به طور کامل خشک می‌شود. در صورتی که تمایل دارید از این سرویس قالیشویی رز در استفاده کنید، با ما تماس بگیرید.