شستشوی به موقع فرش‌ها می‌تواند باعث حفظ کیفیت و لطافت فرش شود. در عین حال اینکار نه تنها به زیبایی خانه تاثیر گذار در بهداشت خانواده نیز نقش بسزایی را ایفا می‌کند. برای شستشوی فرش های ارزشمند خود می توانید آنها را به قالیشویی رز در کاشانک بسپارید.

یکی از نگرانی‌های مهمی که هر خانم خانه داری دارد، شستشوی به موقع فرش‌ها است، زیرا این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی روی حفظ پاکیزگی و لطافت فرش داشته باشد. زیرا با شستشوی فرش نه تنها غبار و آلودگی‌ها از فرش خارج ‌می‌شوند، بلکه کنه‌ها و قارچ‌ها نیز کاملا نابود می‌شوند. معمولا وجود آلودگی‌های روغنی باعث تغیییر رنگ فرش می‌شود، زیرا این نوع آلودگی‌ها چسبنده بوده و ذرات را به خود جذب می‌کنند و باعث انباشت آلودگی بیشتر می‌شوند. به این ترتیب پس از مدتی فرش زیبایی خود را از دست می‌دهد. علاوه بر این هرچه بیشتر آلودگی‌ها در فرش یا موکت تجمع یابند، به دلیل تجمع قارچ‌ها و باکتری‌ها امکان آسیب رسیدن به فرش نیز به وجود می‌آید، گذشته از این حتی ممکن است باعث ایجاد بیماری در افراد خانواده گردد.

 یکی دیگر از موارد نگران کننده در فرش یا موکت رطوبت است، زیرا رطوبت زیاد باعث ایجاد پوسیدگی در فرش یا موکت می‌شود. رطوبت می‌تواند رنگ‌های موجود در فرش را با هم ترکیب کرده و در اثر ترکیب این مواد با غبار و کثیفی‌ها موجود در فرش، باعث ایجاد بوی بد و تغییر رنگ فرش شود. این موضوع ضرورت خشک کردن فرش بعد از شست و شو را بیش از پیش نشان می‌دهد. برای شستشوی فرش های خود می توانید آنها را به قالیشویی رز در کاشانک تحویل دهید تا در کمترین زمان ممکن شستشوی آن انجام شود.