قالیشویی رز در محمودیه سرویس و خدماتی را برای حفظ پاکیزگی مبلمان، موکت و فرش فراهم می‌کند که شما در تهران به آن نیاز دارید. در شهر‌های پرجمعیت و آلوده نظیر تهران، آلودگی تن‌ها یک مشکل برای فضای بیرون خانه نیست، این آلودگی راهی برای ورود به خانه نیز پیدا می‌کند و در فرش، موکت و مبلمان خانه آرام می‌گیرد.

 قالیشویی رز در محمودیه

در شهر‌های پرجمعیت و آلوده نظیر تهران، آلودگی تن‌ها یک مشکل برای فضای بیرون خانه نیست، این آلودگی راهی برای ورود به خانه شما نیز پیدا می‌کند و در فرش، موکت و مبلمان خانه آرام می‌گیرند. ما سرویس و خدماتی را برای حفظ پاکیزگی مبلمان، موکت و فرش فراهم می‌کنیم که شما در تهران به آن نیاز دارید. حتی  گاهی ممکن است که فرش یا موکت شما دچار آسیب بشود، شاید شما از افرادی باشید که تمام کارهای خود را خود انجام می‌دهید! اما وقتی گیر یک لکه بزرگ روی فرش افتاده باشید چطور؟ در اینگونه موارد ترفندهای مختلف شست و شو به کمک شما نمی‌آیند. در چنین شرایطی شما به یک تیم قوی و با تجربه برای شستشوی قالی و موکت نیاز دارید، این تیم با تجربه و حرفه‌ای در قالیشویی رز منتظر تماس شماست تا در محل حاضر شده و به کمک شما بشتابد.

ما در قالیشویی رز عمل تمیزکاری فرش را خیلی جدی می‌گیریم و آن را یک کار هنری قلمداد می‌کنیم. وقتی به تماشای کار بنیشینید، به شما احساس آرامش دست می‌دهد، چرا که ما از پیشرفته ترین تجهیزات امروزی استفاده می‌کنیم. متخصصین متد مناسب برای تمیزکاری را انتخاب می‌کنند و با مهارت بخصوص به شست و شوی فرش یا موکت شما می‌پردازند. اولین کاری که ما انجام می‌‌دهیم بررسی کامل فرش و نقاط ضعف و قوت آن است آنگاه مانند یک پزشک شروع به مداوای آن می‌کنیم. کارگاه ما مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز است به طوری که به راحتی تمام کثیفی‌ها را از فرش جدا می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان آن را خشک و آماده تحویل می‌نماید. قالیشویی رز در محمودیه است، همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات ما برخوردار شوید.