یکی از مشکلات بزرگ بانوان خانه‌دار برطرف کردن نقص‌های فرش است. تمیز کردن لکه‌ها و ترمیم پوسیدگی‌ها و پارگی‌های فرش، نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. قالیشویی رز در کوی نصر از شما دعوت می‌کند تا برای پیدا کردن یک راهکار مناسب ادامه مطلب را بخوانید.

قالیشویی در کوی نصر

محله کوی نظر در منطقه 2 تهران واقع شده است . شما می توانید با استفاده از خدمات این قالیشویی در صورتی که در محله کوی نصر زندگی می کنید از خدمات قالیشویی بهره مند شوید. 

از دیرباز تاکنون بانوان ایرانی سمبل عشق و زیبایی بوده‌اند و همواره در زیبا نگهداشتن خانه‌ها کوشیده‌اند. یکی از دغدغه‌های بانوان خانه‌دار تمیز نگه داشتن محیط منزل است. دغدغه‌ای که قسمت اعظم آن را فرش‌ها به خود اختصاص می‌دهند. با گذشت زمان ممکن است لکه‌هایی به دلایل مختلف روی فرش ایجاد شوند و یا اینکه فرش دچار عیب‌هایی شود. به عنوان مثال ممکن است در اثر نور خوردن مداوم، فرش دچار رنگ پریدگی شود و یا در اثر قرار گرفتن در نقطه‌ای پر رفت و آمد به مرور دچار ساییدگی شود.
رفوگری عملیاتی است که موجب ترمیم نقاط آسیب‌دیده‌ی فرش شده و به عبارت ساده‌تر آن را بازسازی می‌کند. این عمل به تجربه و مهارت بالایی نیازمند است و برای رفع نقص‌های فرش از جمله بیدخوردگی، پارگی، پوسیدگی، ساییدگی و سوراخ شدن انجام می‌شود.
اگر در منزل از فرش دستباف استفاده می‌کنید باید به مسائل مربوط به نگهداری آن حساس باشید. بطور مثال در صورت تماس مایعات با این نوع فرش‌ها، رنگ‌های بخش‌های تیره و روشن در هم ادغام شده و ظاهر فرش را به هم می‌ریزند. همچنین این نوع فرش‌ها در مقابل انواع فشارها، بیدخوردگی‌ها و … حساس‌ترند و زودتر دچار نقص می‌شوند.
چاره‌ی این مشکلات تماس با قالیشویی معتبر رز در کوی نصر، بهترین رفوگری در تهران، است. استادکاران این کارخانه با انواع روش‌های ترمیم، رنگ بری و شستشوی فرش آشنا بوده و توانایی بخشیدن یک زندگی دوباره را به فرش شما دارند. کلیه فعالیت‌های شست و شو، لکه برداری و رفوگری در این مرکز انجام می‌شود. کافی است با یکی از شعبات ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. پرسنل مجرب رز متشکل از استادکارانی حرفه‌ای بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نظر را به شما ارائه خواهند داد.