داشتن بچه‌های کوچک در خانه و بازی کردن آن‌ها روی فرش یکی از دلایل ایجاد انواع لکه‌ها روی فرش است و نگهداری از فرش را مشکل می‌کند. نکته بسیار مهم این است که برای پاک کردن لکه‌ها نباید زمان را از دست دهید، زیرا با سپری شدن زمان و ماندگار شدن کثیفی‌ها، امکان تمیز شدن فرش کم خواهد شد.
بی شک یکی از سخت‌ترین کارهای خانم‌های خانه‌دار، خانه‌تکانی و از همه مهم‌تر شستن فرش است؛ بطوری که اگر از هر خانم خانه‌داری در مورد سخت‌ترین کارهای منزل سؤال کنید، قطعاً همین پاسخ‌ها را به شما خواهند داد.
اگر در خانه کودکان بازیگوشی دارید که همیشه مشغول خراب‌کاری‌اند، نگهداری از فرش‌های خانه‌تان نیز حتماً مشکل‌تر خواهد شد. کودکان بازیگوش، حیوانات خانگی و بی‌احتیاطی‌های سایر افراد ساکن در خانه از جمله عوامل آلوده‌کننده‌ی فرش‌ها به انواع کثیفی‌ها و لکه‌ها هستند. بنابراین هیچ‌وقت فرش‌های شما از آلودگی‌های مختلف در امان نیستند. اما جای نگرانی نیست. زیرا شما می‌توانید با استفاده از یک تماس ساده از خدمات شرکت قالیشویی رز در برق آلستوم بهره‌مند شوید.
تنها یک تماس کافیست تا پرسنل زحمتکش این شرکت به منزل شما آمده و فرش‌های شما را برای شستشو به کارخانه منتقل کنند. در این کارخانه، مراحل شستشوی فرش طی یک یا دو روز کاری به بهترین نحو انجام می‌شود و زیبایی فرش‌هایتان به همین راحتی به آن‌ها باز خواهد گشت.
تمام مراحل شستشو در این قالیشویی معتبر توسط ماشین‌آلات صنعتی انجام شده تا قالی‌ها بدون هیچ‌گونه آسیبی شست و شو شده و به مشتری تحویل داده شوند. همچنین در صورت وجود هرگونه آسیب می‌توانید فرش‌ها را به استادکاران این مرکز بسپارید تا متخصصان مجرب و کاربلد ما دررفتگی‌ها، پوسیدگی و پارگی‌های بخش‌های مختلف فرش شما را ترمیم کرده و دوباره زیبایی را به آن هدیه دهند.
ساده‌ترین کار ممکن برایتان، استفاده از قابلیت سفارش آنلاین وب‌سایتمان است تا پس از تکمیل فرم توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.