آیا می دانید در الیاف فرشتان چه می‌گذرد؟ در لابلای تار و پود فرشتان چیزهایی وجود دارد که می‌توانند انواع بیماری‌ها را در میان اعضای خانواده‌تان به وجود آورند. اگر بدانید بسیاری از حشرات موذی در بافت فرشتان به زندگی مشغولند، حتماً باید بلافاصله آن‌ها را برای شستشو به یک قالیشویی حرفه ای بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما باشید.

قالیشویی در صادقیه

صادقیه درمنطقه 2 تهران قرار دارد. در صورتی که در منطقه 2 تهران زندگی می کنید می توانید از خدمات قالیشویی رز در منطقه 2 بهره ببرید. صادقیه از نظر جغرافیایی همجوار با شهرک پاس، باغ فیض و تیموری است. اگر نیاز به قالیشویی در صادقیه دارید یا در منطقه 2 زندگی می کتید می توانید از خدمات قالیشویی رز استفاده کنید.

ممکن است با دیدن فرش‌ها متوجه کثیفی‌های موجود در آن‌ها نشوید، اما اگر با چشمی مسلح به سطح آن نگاه کنید متوجه لکه‌ها، کثیفی‌ها و حشرات ریز مخفی‌شده در تار و پود آن خواهید شد.
بهتر است بدانید که فرش‌ها مانند فیلترهای هوا عمل می‌کنند و تمام گرد و غبار و ذرات ریز معلق در هوا را در خود جذب می‌کنند. بنابراین فرش‌ها می‌توانند منبع بسیار بزرگی از انواع کثیفی‌های محیط باشند. علاوه بر همه‌ی این‌ها عوامل دیگری همچون مو، چربی، ذرات ریز غذا و… را نیز در خود نگه می‌دارند.
آلودگی‌های فرش می‌توانند علاوه بر آلوده کردن دائمی محیط، برای سلامت افراد نیز مضر باشند. حساسیت‌های مختلف می‌توانند از فرش به انسان منتقل شوند و زندگی فرد را دچار اختلال کنند. بنابراین برای جلوگیری از انتقال چنین بیماری‌هایی باید بطور مرتب این گستردنی زیبا شستشو شود تا عوامل بیماری‌زا ‌از محیط خانه دور شوند.
یکی از کارهایی که می‌تواند به تمیزی قالی کمک کند، جاروبرقی کشیدن روزانه است. با انجام این کار، ذرات ریز گرد و غبار از فرش جدا شده و فرش نسبتاً تمیز می‌شود. این کار علاوه بر تمیزی فرش باعث افزایش طول عمر فرش نیز می‌شود. اما بعد از مدتی کشیدن جارو برقی برای تمیز کردن فرش کافی نیست و تنها راه نجات آن از این عوامل آلوده‌کننده، شست و شوی آن است.
شستشوی فرش در قالیشویی رز در صادقیه توسط دستگاه‌هایی انجام می‌شود که بطور عمیق الیاف آن را تمیز کرده و تمامی عوامل آلوده‌کننده‌ی آن را از بین می‌برد. شما می‌توانید برای شست و شوی لوازم زیر پایتان از ما کمک بگیرید تا بصورت حرفه‌ای تمام قسمت های آن را عاری از هرگونه آلودگی کنیم. زیبایی فرش های خود را از ما بخواهید! از منوی سفارش آنلاین، تنها در یک دقیقه، سفارش خود را ثبت کنید تا بلافاصله با شما تماس بگیریم.