تمیز نگهداشتن فرش ها در زیبایی دکوراسیون منزل و سلامت افراد خانواده مؤثر است. آلودگی های فرش موجب کاهش زیبایی فرش شده و بر زیبایی محیط خانه نیز تأثیر منفی می گذارد. در این پست بهترین قالیشویی تهران، نکاتی را به شما توصیه می کند تا همواره از داشتن فرشی شیک در منزل لذت ببرید. 

برای تمیز نگهداشتن فرش ها سعی کنید حداقل هفته ای سه مرتبه از جارو برقی برای تمیز کردن فرش ها استفاده کنید. حتماً برای جارو کشیدن بخش های سخت و باریک که امکان جارو کردن آنها به راحتی فراهم نیست، از سر های باریک تر جارو برقی استفاده کنید. بطور مثال در صورتی که امکان بلند کردن و جابجا کردن مبلمان فراهم نیست می توانید از دهانه باریک جاروبرقی استفاده کرده و زیر مبل ها را تمیز کنید.

قالیشویی در جنت آباد

قالیشویی رز در جنت آباد یکی از قالیشویی های خوب جنت آباد تهران می باشد که می توانید با استفاده از خدمات  این قالیشویی می توانید در محله جنت آباد از خدمات قالیشویی بهر مند شوید. جنت آباد در منطقه 5 تهران در نزدیکی در نزدیکه مناطقی مثل باغ فیض، شهرک اکباتان، حصارک و پرواز قرار دارد.

سعی کنید همیشه سطح فرش را از لکه ها دور نگهدارید و در صورت ایجاد یک لکه، بلافاصله اقدام به برطرف کردن آن نمایید. همیشه برای پاک کردن لکه ها از یک پارچه یا حوله نرم و سفید استفاده کنید. دقت کنید که هیچ لکه ای روی پارچه نباشد و تأکید می کنیم که پارچه حتماً سفید باشد. دلیل این تأکید آن است که اگر از حوله ها و یا دستمال های طرح دار و رنگی استفاده کنید، در اثر تماس با مواد شوینده، رنگ آنها به فرش شما منتقل شود و موجب بهم ریختگی رنگ ها در ناحیه ای از فرش شود.

در هنگام شستشوی فرش ها هرگز از آب داغ استفاده نکنید. آب داغ پرز های فرش را خم می کند و ممکن است رنگ های آن را در هم ادغام کند. بهتر است در هنگام شستشو از آبی با دمای معمولی استفاده شود.

قالیشویی خوب در تهران

برای شستشوی فرش از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. ریختن مواد شوینده شیمیایی نا مناسب روی فرش موجب رنگ پریدگی و ایجاد لکه های متنوع روی فرش می شود. بهتر است قبل از استفاده از هر ماده شوینده، آن را در قسمت کوچکی از فرش امتحان کنید تا از مضر نبود آن اطمینان حاصل نمایید.

شما همچنین می توانید برای راحتی و صرف زمان و هزینه کمتر جهت شستشوی فرش ها با قالیشویی رز در جنت آباد تماس حاصل فرمایید تا شستشوی فرش بدون ریسک در قالیشویی … توسط پرسنل متخصص این شرکت انجام شود. قالیشویی … همواره به کیفیت شستشوی فرش شما اهمیت می دهد و پس از شستشوی فرش با مواد شوینده اعلا، فرش به صورت کاملاً خشک، لوله و کاور شده به شما تحویل داده می شود.