قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی قالیشویی رز به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت قالیشویی رز هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط قالیشویی رز به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات قالیشویی رز است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین قالیشویی رز از سوی کاربر است. لازم به
ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
 
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های قالیشویی رز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های قالیشویی رز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
 
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از قالیشویی رز جوجه اقدام کند.
 
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات ما استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به قالیشویی رز ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که قالیشویی رز به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
 
سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
قالیشویی رز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
قالیشویی رز متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت قالیشویی سلطانی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات قالیشویی سلطانی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط قالیشویی رز جزئی از اموال قالیشویی رز محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار قالیشویی رز است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای قالیشویی رز محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط قالیشویی رز و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار قالیشویی رز است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت قالیشویی رز و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای قالیشویی رز محفوظ است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی rozwash.com  است.
 
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در قالیشویی سلطانی، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری خدمات است که توسط قالیشویی رز ارائه می‌شوند. بدیهی است بخش نظرات قالیشویی رز با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از تأیید کارشناسان، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تأیید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. قالیشویی رز در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی قالیشویی رز درباره‌ی محتویات نظر نیست.
 
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
 
محتوا
قالیشویی رز نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محتوای ارزشمند استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است قالیشویی رز تضمین نمی‏‌کند که توصیفات خدمات و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر خدمات ارائه شده توسط قالیشویی رز دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، انصراف از خدمات قبل از استفاده است.
 
© کلیه محتویات سایت قالیشویی رز شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت قالیشویی رز تعلق دارد.
رزرو
Tell: 1682
تلفن 4 رقمی: 1682