یک شعبه قالیشویی رز در زعفرانیه واقع شده است. ما سریع‌ترین خدمات شست و شو فرش و موکت را ارائه می‌دهیم. زمانی که شما با ما تماس بگیرید کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و جهت حمل و نقل فرش یا شست و شوی موکت در محل اقدام می‌کنند.


قالیشویی رز در زعفرانیه

فرش، موکت و مبلمان خانه از مهم‌ترین مواردی در خانه به حساب می‌آینده که به خانه شخصیت و روح می‌‌دهند. به همین دلیل است که در خرید این لوازم، همواره بیشترین دقت را به خرج می‌دهیم و گاهی با صرف هزینه بالا از طراحان حرفه‌ای داخلی نیز استفاده می‌کنیم. تمیز کاری و شست و شوی لوازم خانه و قالیشویی توسط یک سرویس حرفه‌ای و با تجربه نیز به همان اندازه خرید مناسب اهمیت دارد.

 تقریبا هر یک سال یک برا فرش و موکت باید شسته شوند و در مواردی که رفت و آمد در محلی بسیار زیاد باشد اینکار باید هر شش ماه یکبار تکرار شود. معمولا خانم‌های خانه دار از جارو برقی برای خارج کردن گرد و غبار از فرش و موکت استفاده می‌کنند. اما  جارو برقی‌های خانگی توانایی تمیز کردن و خارج کردن تمایی خاک گیر افتاده در تار و پود فرش و موکت را ندارند. سرویس‌های قالیشویی، مبل شویی و موکت شویی در قالیشویی ….. می‌تواند آرامش یک شست و شوی آسان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ما در نزدیکی زعفرانیه هستیم، زعفرانیه از مناطق شمال شهر تهران است.  ارتفاع این محله نسبت به سطح دریا از بقیه مناطق تهران بیشتر است و خاکی که از کوهپایه‌های البرز بلند می‌شود می‌تواند به درون خانه شما راه پیدا کند و در نهایت درون مبلمان، فرش یا موکت جا خوش کند. بنابراین اگر به فکر تمیزی فرش و موکت خود هستید با امور مشتریان قالیشویی …. تماس بگیرید.