شستشوی فرش ها در منازل به دلیل کمبود فضای شستشو و خشک کردن فرش ممکن است خود عامل بروز انواع بیماری و آسیب در فرش شود. قالیشویی رز در مینی سیتی، می تواند تمامی نیازهای شستشوی فرش، موکت، قالی و مبلمان شما را برآورده نماید. شما تنها با یک تماس ساده می توانید از خدمات ارزنده ما بهره‌مند شوید.

معایب شستشوی فرش در خانه

بطور میانگین بهتر است فرش‌ها هر سال یک بار شسته شوند تا با نظافت مرتب فرشها عمرشان طولانی تر شود. پاکیزگی فرش ها سبب تولید فضای تازه در خانه شده و از بروز انواع آلرژی و بیماری در اعضای خانواده جلوگیری می کند. شستشوی فرش ها در منازل به دلیل کمبود فضای شستشو و خشک کردن فرش ممکن است خود عامل بروز انواع بیماری و آسیب در فرش شود. قالیشویی رز در مینی سیتی، می تواند تمامی نیازهای شستشوی فرش، موکت، قالی و مبلمان شما را برآورده نماید. شما تنها با یک تماس ساده می توانید از خدمات ارزنده ما بهره مند شوید.

وارد آمدن هر گونه آسیب به فرش نتیجه عدم رسیدگی مناسب به آن است. زمان شستشوی مناسب به فرش هر 12 ماه یک بار می باشد. مراحل شستشو و خشک کردن فرش باید بطور صحیح انجام شوند تا فرش پس از مدتی دچار آسیب نشود. یکی از آسیب های وارد شده به فرش در هنگام شستشو لایه لایه شدن آن است که به دلیل خیس کردن بیش از حد فرش ایجاد می شود. همچنین با خشک نشدن کامل همه قسمت های فرش، امکان رشد انواع میکروب های بیماری زا و قارچ ها فراهم شده و این عوامل بیماری زا با گردش هوا وارد سیستم تنفسی ساکنین می شوند و انواع بیماری ها از جمله آلرژی های فصلی در اعضای خانواده بروز می کنند. زمانی که فرش آسیب می بیند یا باید تعویض شود و یا ترمیم. با توجه به هزینه هنگفتی که خرید یک فرش جدید به همراه دارد، ترمیم نقاط آسیب دیده فرش، عمل کم هزینه تری است. در هر کاری پیشگیری بهتر از درمان است. بنابراین پاکیزگی فرش و شستشوی صحیح آن علاوه بر ایجاد هزینه های مالی کمتر برای سرپرست خانوار، سبب کاهش ابتلای اعضای خانواده به انواع بیماری شده و در نتیجه از هزینه های کلی خانواده کم خواهد شد. قالیشویی رز در مینی ستی با 10 سال سابقه فعالیت مستمر، مفتخر است تا با بکار گیری دستگاه های اتوماتیک، پرسنلی کارآزموده و مواد شوینده مناسب حس خوب پاکیزگی و لطافت را برای شما به ارمغان بیاورد. در قالیشویی رز کلیه خدمات ترمیم فرش، لکه برداری، ریشه زنی، رفوگری، چرم، رفع سوختگی، ریشه بافی و شیرازه بافی توسط استادکارانی مجرب انجام می شود. قالیشویی رز متضمن کیفیت پاکیزگی خانه شماست.