اگر در منطقه نیاوران به دنبال یک قالیشویی معتبر هستید، اکنون زمان مناسبی است که با ما تماس بگیرید. کارکنان ما در قالیشویی رز آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستند.

با توجه به تجربیات ما در قالیشویی رز در نیاوران، کثیفی فرش یا موکت همیشه بزرگترین چیزی است که در یک خانه به چشم می‌‌آید و در صورتی که به آن رسیدگی نشود خیلی زود باعث پخش شدن کثیفی شده و می‌تواند به سلامت خانواده یا به کیفیت فرش آسیب بزند. بسیاری از گرد و غبار موجود در هوای خانه توسط فرش و موکت جذب می‌شوند، در صورتی که فرش و موکت خیلی کثیف باشند این گرد و غبار با این کثیفی‌ها ترکیب شده و می‌توانند دوباره به هوای خانه وارد شوند و باعث ایجاد بیماری در افراد خانه شوند. حتی مبلمان خانه نیز از این نظر مشابه فرش و موکت می‌باشد. از سویی دیگر به دلیل تماس فراوان ما و بخصوص کودکان با فرش، موکت و مبلمان خانه تمیز بودن و بهداشتی بودن آنها بر سلامت و پیشگیری از بیماری تاثیر زیادی دارد.

موقعیت نزدیک ما به محله نیاوران باعث می‌شود بتوانیم خدمات پر سرعتی را به ساکنین منطقه نیاوران ارائه دهیم. نیاوران از محلات بسیار مدرن و جذاب تهران است در این محله در گذشته باغات سرسبزی وجود داشته که دلیل آن حاصلخیزی کوهپایه‌های البرز می‌باشد. اما امروزه با ساخت سازهای فراوان این باغات در معرض تخریب قرار گرفته‌اند. یکی از مسائل نگران کننده مردم این منطقه وجود گسل‌ شمال تهران در این منطقه است.

اگر در منطقه نیاوران زندگی می‌کنید، احتمالا نام قالیشویی رز در نیاوران را قبلا شنیده‌اید، ما در ارائه خدمات با کیفیت مبلشویی، موکت شویی و قالیشویی شهره هستیم.