به وسایل و لوازم بیرونی خانه امروزه توجه بیشتری می‌شود و کالاهای بیشتری را می‌توان در فروشگاه‌ها یافت که برای قرارگیری در بیرون خانه طراحی شده‌اند. این خبر خوبی برای افرادی می‌باشد که دارای تراس یا حیاط هستند.
شما می‌توانید با استفاده از گلیم در دکوراسیون منزل و بیرون آن، زیبایی خاص و چشم‌نوازی به آن ببخشید. علاوه بر این موضوع گلیم‌ها بسیار کاربردی نیز هستند، زیرا می‌توانند فضای کاشی یا موزاییک خانه را که در اثر آفتاب بسیار داغ می‌شوند، خنک نگاه دارد. در این صورت به راحتی می‌توان بر روی گلیم پابرهنه قدم زد در حالی که موزاییک‌ها بسیار داغ می‌شوند. در واقع گلیم بهترین روش برای زیبا ساختن یک حیاط است.

آقای حمیدی که یک کارشناس طراحی داخلی است می‌گوید: یک گلیم برای همیشه نمی‌ماند اما ارزان‌ترین راه برای پوشاندن یک سطح است. او در ادامه به برخی از سؤالات متداول در این زمینه نیز پاسخ داده است.
• چه موقع باید گلیم‌ها را به داخل خانه بیاوریم؟ پاسخ: گلیم‌ها بیشتر برای این طراحی شده‌اند که بتوانند تمام تابستان بیرون خانه بمانند. اما برای زمستان و پاییز نباید بیرون باشند. مراقب باشید که گلیم با آب باران خیس نشود.
• آیا شستشوی آن‌ها سخت است؟ پاسخ: خیر، آن‌ها را می‌توان با جاروبرقی تمیز کرد. اگر نیاز به شستشوی حرفه ای داشتید می‌توانید از خدمات رز به عنوان بهترین قالیشویی شهرک غرب استفاده کنید.
• چه رنگی برای مخفی کردن کثیفی بهتر است؟ پاسخ: بستگی به کاربرد دارد. اگر در شهری زندگی می‌کنید که بسیار آلوده است، از رنگ‌های روشن پرهیز کنید. رنگ‌های تیره و چند رنگ بهترین گزینه برای مخفی کردن کثیفی‌ها هستند.

قالیشویی رز در شهرک غرب انواع خدمات مرتبط با شستشوی فرش، قالی، موکت و گلیم را با کادری زبده، به شهروندان تهرانی عرضه می‌کند.