ساده ترین راه برای شستشوی انواع فرش، موکت و مبلمان، تماس گرفتن با یک قالیشویی قابل اعتماد است تا بدون اینکه خود را درگیر این مسائل کنیم، نظافت را برای فرش‌هایمان به ارمغان بیاوریم. پس اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر در قیطریه هستید، قالیشویی رز را به شما پیشنهاد می کنیم.

حل مشکلات شستشوی فرش، موکت و مبلمان منزل

بسیاری از ما دوران کودکی خود را به خاطر می آوریم. زمستان که به آخر می رسید، سرمای دلچسبی بر هوای شهر حاکم بود؛ با این حال، به شوق آب ‌بازی، به جان قالی خیسی که در حیاط پهن شده بود، می‌افتادیم. در روزهای نزدیک عید، شهر پر بود از قالی هایی که از بام خانه ها آویزان اند. اما امروزه با گسترش زندگی شهرنشینی، در اکثر نقاط کشور شاهد روند رو به رشد طبقات منازل هستیم. با ادامه این روند منازل کوچکتر شده و فضایی برای حیاط در نظر گرفته نمی شود. بنابراین سپردن فرش های منازل به قالیشویی ها تنها راهکار موجود است.

قالیشویی رز با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه شستشوی انواع فرش، بدون شک مناسب ترین انتخاب برای شستشوی انواع فرش، قالی، موکت و مبلمان شما خواهد بود. این شرکت مجهز به سیستم شستشوی خودکار فرش است و همه فرآیندهای مربوط به نظافت فرش اعم از خاک گیری، شستشو، آبکشی، اتو و لول کردن با این دستگاه ها انجام می شوند. همچنین پرسنل قالیشویی رز در قیطریه متشکل از افرادی متخصص در شستشوی فرش های نفیس هستند و در شستشوی فرش ها از پودر و شوینده های عالی و عاری از هر نوع مواد شیمیایی استفاده می شود. ترکیب پرسنل مجرب و استفاده از مواد شوینده اعلا سبب شستشوی بهتر فرش شده و فرش های دستباف با رنگی ثابت و بدون رنگ دادگی و آسیب به مشتریان گرامی تحویل داده می شوند.

برای شستشوی فرش، موکت و مبلمان منزل روشهای متعددی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. مانند شستشو با شامپو فرش که با وجود نظافت ظاهری فرش، به دلیل گیر افتادن کف در تار و پود فرش، پس از مدتی منجر به ایجاد پوسیدگی در آن می شود. ساده ترین راه برای شستشوی انواع فرش، موکت و مبلمان، تماس گرفتن با یک قالیشویی قابل اعتماد است تا بدون اینکه خود را درگیر این مسائل کنیم، نظافت را برای فرش هایمان به ارمغان بیاوریم. پس اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر در قیطریه هستید، قالیشویی رز را به شما پیشنهاد می کنیم.